پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4190
-
الف
+

"نرگس آبیار" سخنران افتتاحیه نمایشگاه کتاب بلگراد شد

"نرگس آبیار" نویسنده و کارگردان سینما به عنوان سخنران در افتتاحیه نمایشگاه کتاب بلگراد حضور خواهد یافت.

حضور "نرگس آبیار"، نویسنده و کارگردان سینما به عنوان سخنران در افتتاحیه شصت و یکمین نمایشگاه کتاب بلگراد در صربستان قطعی شد.

به گزارش آی‌فیلم، "آبیار" قرار است در افتتاحیه شصت و یکمین نمایشگاه کتاب بلگراد درباره ادبیات کهن، وضعیت ترجمه و تالیف در ایران صحبت کند.

امسال ناشرانی از کشورهای ایران، روسیه، آنگولا، استرالیا، بلاروس، بوسنی هرزگوین، بریتانیا، ایتالیا، یونان، کرواسی، هند، فرانسه، هلند، مقدونیه، آلمان، اتریش، اسپانیا، ژاپن، چین، برزیل، بلغارستان، رومانی، اسلوونی و لهستان با بیش از 150 هزار، عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

شصت و یکمین دوره این نمایشگاه از 2 تا 9 آبان (23  تا 30 اکتبر ) در حالی برگزار می‌شود که جمهوری اسلامی ایران را به عنوان مهمان افتخاری خود برگزیده است، این حضور فرصت مناسبی برای معرفی تمدن، اندیشه و فرهنگ ایران اسلامی است.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای ادبی در منطقه است که با هدف اصلی کمک به ناشران، نویسندگان، کتاب‌فروشان، کتاب‌داران، توزیع‌کنندگان کتاب، شرکت‌های چند رسانه‌ای، و افراد دیگر در کسب و کار و همچنین ایجاد ارتباط و همکاری‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

ص گ / ح ی

نظر شما
ارسال نظر